Ofis Taşıma Nasıl Fiyatlandırılır

Ofis Taşıma Nasıl Fiyatlandırılır Ofis Taşıma Fiyatı Nasıl Belirlenir? Uygun Fiyata Kaliteli Hizmet Almak Mümkün mü?

Ofisinizin taşınmasını gerektiren durumlarda, Ulusoy Nakliyat olarak sizin için en uygun, en hızlı, en güvenilir ve en kolay taşıma sistemimiz ile hizmet vermekteyiz. Ofislerinizi, bürolarınızı yılların bize katmış olduğu tecrübe ve güvenle, en dikkatli ve hızlı şekilde yeni yerlerine taşımaktayız. Karşılıklı yapacağımız sözleşme ile ofisinizi, bütçenizi sarsmayan en makul ofis taşıma fiyatları ile taşımaktayız.

Taşıma öncesi ücretsiz ekspertiz sistemimiz ile ofisinizdeki eşyalar incelenmektedir. Fiyatlandırma yaparken göz önünde  bulundurulması gereken bazı kriterler vardır. Bunlar;

  • Eşyalarınızı taşımak için en uygun büyüklükteki modern araçlar
  • Paketleme ve ambalajlama için kullanılacak malzemelerin kalitesi
  • Eski işyeriniz ile yeni işyeriniz arasındaki km mesafesi
  • Taşıma yapacak minimum eleman sayısı
  • Elemanların eşyalarınıza verdiği değer
  • Vinç asansör ve ihtiyaç duyulan diğer taşıma malzemeleri
  • Montaj- demontaj yapılcak eşyaların sayısı
  • Eşyalarınızın sigortalanması

gibi belli başlı masraflar hesaplandıktan sonra sizin bütçenizi zorlamayacak, bizim de emeğimizin hakkını alabileceğimiz, mümkün olan en minimum fiyatlar sunulmaktadır. Nakliyat firmalarının çokluğu sektörde rekabet yaşanmasına sebep olmaktadır. Ucuz fiyata taşıma yapma garantisi veren firmaların çoğu, eşyalarınızın başına gelen kazalarda sorumluluk almamaktadır. Ulusoy Nakliyat olarak size kaliteyi en ucuza taşıma garantisi vermekteyiz. Alınan önlemlere rağmen eşyalarınızın başına herhangi bir zarar geldiğini varsayalım. Bu gibi durumlarda zarar gören eşyalarınız piyasada kolayca bulabileceğimiz eşyalar ise hemen yenisi alınarak size teslim edilmektedir. Tamirat gerektiren durumlarda elemanlarımız tamir- tadilat işlerinizi yapmaktadır. Bu gibi hizmetlerin masrafları kesinlikle sizin cebinizden çıkmamaktadır.

Firmamız bugüne kadar fiyatlar, hizmetler, taşıma ve ya ücretlendirme konusunda hiç bir şikayet almamıştır. Vermekte olduğumuz hizmetin her zaman arkasında olmakla beraber en önemli kriterimiz müşterilerimizin memnuniyetini kazanmaktır. Sizlerin yüzünün gülmesi bizlerin de yüzünü güldürmektedir. Kaliteli,köklü, hızlı, güvenilir ve hesaplı bir firma olmamızı sağlayan bu özelliklerimiz ile ofis taşıma fiyatlarımız, verilen hizmet karşılığında sizlerin de bütçelerinizi zorlamadan, mümkün olan en uygun fiyatlarla karşılıklı mutabakat sağlamaktayız. Nakliyat sektöründe hizmet veren firmaların çokluğu, az para vererek zararlı çıkmanıza sebep olmasın. Nakliyat işi uzmanlık ve güven gerektiren bir hizmettir.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(http://www.ofistasima.com.tr/wp-content/uploads/2016/07/pexels-photo-24464-1.jpg);background-size: cover;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 550px;}